7 грудня у роботі Монобанку виникли серйозні технічні проблеми. Користувачі повідомляють про труднощі з відображенням надходжень, переказами між картками, поповненням рахунків, а також оплатою комунальних послуг і мобільного зв’язку. Також неможливо здійснити поповнення банок.
Представники Монобанку підтвердили, що їм відома проблема, і вони активно працюють над її усуненням. Клієнти, які намагаються увійти в додаток, отримують таке повідомлення:
"На жаль, наразі виникають труднощі у функціонуванні додатка. Ми відновимо працездатність сервісів найближчим часом".
На даний момент співзасновник банку Олег Гороховський не коментував ситуацію. Незважаючи на це, збої у роботі додатка Монобанку трапляються рідко. Однак подібні випадки вже мали місце. Наприклад, 1 серпня 2024 року додаток також стикнувся з проблемами, через які деякі клієнти не могли увійти до системи. Тоді фінансова установа швидко вирішила технічні труднощі.
Поки що не повідомляється, коли точно вдасться відновити всі сервіси цього разу. Користувачів закликають слідкувати за оновленнями та перевіряти працездатність додатка.
Нещодавно співзасновник Monobank Олег Гороховський вирішив критикувати найбільший державний банк України. У своєму телеграм-каналі Гороховський висловив обурення правилами ПриватБанку, які клієнти підписують для відкриття рахунку "Національний кешбек", куди можуть зарахувати "зимову е-підтримку" - тисячу гривень від Володимира Зеленського.
З подивом Гороховський дізнався, що банк, у якому відкривають рахунок "Національного кешбеку", обов'язково передає дані по транзакціям цього та інших поточних рахунків державі. І якщо клієнт не надасть на це згоду, то не отримає державний кешбек та 1000 грн зимової підтримки.
Нагадаємо, що клієнти Монобанку, у яких картка від платіжної системи "Mastercard", отримали повідомлення у застосунку про необхідність змінити її на VISA. За перевипуск чорної картки клієнти отримають 100 гривень кешбеку, тоді як за всі інші картки - ні.