Авіакатастрофа літака Boeing 737 авіакомпанії Jeju Air у Південній Кореї, жертвами якої стали 179 осіб, сталася через бетонний бар'єр, що знаходився майже відразу за злітно-посадковою смугою, якого в аеропорту бути не повинно. Таку думку висловив британський експерт з безпеки польотів Девід Лермонт.
"Я шокований тим, що сталося, адже в даному випадку причиною загибелі людей стало не те, що пілот не зміг випустити закрилки та шасі для посадки. Пасажири загинули через зіткнення літака з жорсткою конструкцією за злітно-посадковою смугою, де її бути не повинно", - пояснив Лермонт.
Конструкція на бетонному фундаменті, на вершині якої були встановлені радіомаяки, використовувалася для регулювання руху літаків вночі або в погану погоду. Вона знаходилася всього в 250 метрах від того місця, де закінчується ЗПС.
Related- Південна Корея скорбує за жертвами авіакатастрофи в аеропорту Муана
- У Південній Кореї потерпів крах літак Jeju Air, загинули 179 осіб
За словами експерта, зазвичай такі пристрої встановлюють прямо на землі. Загибель екіпажу та пасажирів Boeing можна було б уникнути, вважає Лермонт.
"Пілоту потрібно було приземлити літак дуже швидко. Тому він і виїхав за край злітно-посадкової смуги. І саме тому, що літаки іноді заїжджають за край ЗПС, такі жорсткі конструкції не встановлюються одразу за нею", - підкреслив експерт.
Влади Південної Кореї заявили, що оцінять роль "жорсткої конструкції" в авіакатастрофі. Повідомляється, що системи радіонавігації на бетонному фундаменті виявлені і в інших південнокорейських аеропортах.
Виконуючий обов'язки президента Південної Кореї Чхве Сан Мок розпорядився провести ретельну перевірку системи авіаційної безпеки по всій країні.